четвъртък, 10 септември 2015 г.

Да бъдеш или не

Малей. Малеееййй.
Не е умрела Румяна.  Нищо, че никой не пита. Още промърдва и фърля къчове в къщи. Другото е бошлаф работа. Не по котката, щото е любимец. На Румяна естествено.  Нимой да си представите как стоят нещата. Дето е Румяна, там и  е котката. 
Тук ясно да се упомене, че не  е редно да се отбелязва къде ходя. Някой ще ме помисли за разбойник. 
То щото един факир и разбирач, наречен Фикс и Изгрев речи, че е пират ( в предишния си живот). Не разбрах кой каза само пират или пиратка.  
Фикс държи  за пират. Отдавало ми се сработването с ками, ножове, мечове. И най вече тва дето кълца пържола ( някой там да си мълчи за бройката на месото :D )
Та обезкостяването  не на лукови кратуни. Щото с тях се реве най-добре. На прасенце, ммм.
Кораба-майка е ясен, като пред буря.
Изгрев държеше да се изкаже работата първо с неговото, ясно слънце. С една дума." Гръмни, за да светиш."
Та къде се губи Румяна. Или точно казано, АЗ.
Има няколко предположения. 

Заспах зимен сън по- рано. И без това килата са ми в повечко. Нали тъка правят мечките, я я я.
Само къде, аз не знаех, че съм заспала. Или бях в друго измерение. Пак по летописите на Фикс Изгрев.  На които им изсъсках да запазят преобладаващо мълчание. Което не е по тяхната природа. Освен по нощите да си свият потоците, напреки няколкото признака с музика.
( както отбелязах, не за погребение )
Не за сватба. Не е модерно да се ръчкат акордеони, на съвременните обетки.
( малей, издадох са, че съскам/ма обетките и обектите, не четат блогове )
Ужаст! Туй блог лиий???
Та гледам една ръка ме държи. Великан. Ц ц ц ц. Великанка е само свекито. За другите свекита не знам. Щото и аз съм свеки, без подписка.
Държи ме она...
- Да бъдеш свекърва или не.
Достойна ли си да скотавчиш две кафета.
( за булката и приятелката и )
Да понесеш щипката пипер.
(лют)
И  тясното мърморене  на рецепти.
Опълчваш се срещу море от знания и опит.
( в домакинството)
Да им туриш край, с една дума.
И знай, че твоя сън са Карибите.
Краят на стискането с два зъба и един кътник.

Вторият вариант.
Да съм се отплеснала в кухнята.
а)Супа от алаБалаБаш 
б)Бял сос с домати и кръВавица 
в) Мол(я)би никой неще с жълт сироп ( не коноп )

Трети вариант
Вършее полуНас и гоТблен, едновременно.

Четвърти
Витае къде да сложи още дъски.
Не за лоши нещааа.
Не за котката.
На познаване :D

Аз  бъда. Не. Аз ще бъда.
Айде живо и здраво!
(ох, забравих да се извиня на Шекспир. Аз съм само Румяна. )




Няма коментари:

Публикуване на коментар