четвъртък, 20 август 2009 г.

Кажи ми време защо тъка бавно вървиш?!


Кажи ми време защо тъка бавно вървиш?Защо не потъмнее небето и не дойде ноща?Да се отнеса далече в моя свят!Там където не си безразличен !Не си различен!Не се бориш за"въздуха","пространството"и пътя по който вървиш!И ако случайно" падна" или се "спъна"в живота някой да ми подаде ръка !В съня няма да чувствам че "душата" ми е празна и нещо ми тежи !Там ще имам много приятели които няма да ми обръщат гръб и да забравят къде съм.И няма да поглеждам телефона да ми звънне и да каже как си!Да но и на сън действителноста се стоварва понякога в кошмари !Нека тази вечр време сънувам моите мечти!

2 коментара:

  1. Нека утре, когато се събудиш сънят да продължи!

    ОтговорИзтриване
  2. Кажи ми време защо тъка бавно вървиш? - ГРЕШНО!!!
    Кажи ми, време, защо така бавно вървиш? - ПРАВИЛНО!!!

    ОтговорИзтриване