сряда, 9 септември 2009 г.

"Луд електромер "


Или съм "малоумна"или се опитват да ме правят на "проста"!Допреди няколко месеца всичко си беше наред.Аз съм пестелив човек .Малките цифри на елктромера бяха през деня , големите през ноща.Няма такова нещо като малка сметка !Един ден първо угасна тока за 30 мн . Слизам фактура, захвърлена за сменен електромер.Разрових се в бележки ,те два месеца слагали служебен ток и решили че е развален.Онзи ден плащам по "новичкия".Големите числа дошли през деня малките през ноща, добре тъка да бъде може би тарифите на стрия са се объркали нещо и 10 години плащам ей тъка!Гледам има и други смененени !Едно само не ми стана ясно?Как толкова време "хабя" един и същи ток а този месец 100 киловата повече /гледам числата и другия месец няма да е "цвете"/

Няма коментари:

Публикуване на коментар