петък, 23 октомври 2009 г.

Колко е зъбчето, а Джипчето ?!


- Добър ден докторе. Искам два зъба. Ей тука отпред, за фасада! Вид да имам пред клиентите! Коли продавам.
- Сядай.Вече струваш пет лева!Отвори устата да видя мръсните ти зъби, за двайсет. Да ги обработя че са криви, стотина, без упойка! Ако искаш такава, още шейсет. Ако са нещо болнави, гнили, сто и двайсет допълнително. Какви коронки искаш? Най- евтините са седемдесет лева едната. Я изкарай още пет че ти говоря.
A това джипче твое ли е отвън?
- Като ми направите зъбите, елате. Аз ги продавам.
След време.
Добър ден, позна ли ме?
- Да, ти си зъболекаря! Само къде ме спря, педесет лева. Да те заведа до джиповете, още толкова. Единия струва, петстотин хиляди. Той върви със екстри които се доплащат! Рама за трийсет хиляди. Четри гуми по пет хиляди. Джанти отделно по три, с три нули отзад. Фарове и стопове да има, още хилядарка. Стелки от камилска вълна, петстотин. Аптечка да си избършеш слюнката къде ти потече, триста. И накрая ароматизатор с мирис на бор че мирише на гнило, сто и педесет.
Я дай и още педесет че ми пресънха устата да говоря!

.....

4 коментара: