вторник, 6 октомври 2009 г.

Немски пенсионер мърсува с наши деца


Вчера на една маса със по неизвестна преса ми попадна заглавие Немски пенсионер мърсува с наши деца!!!Те децата наистина са ромчета ама и те душа носят нали!Част от бащите ги водели при него за пари като знаели какво прави!Че и снимки и в интернет пуска и най - не нормалното ,в момента нито му търсят от говорност нито на някой отгоре му пука че някой си развява пениса и снимките като байрак и скача върху нас като нация !И натова отгоре ще парадира нищо не правел , само ги снимал!Дошъл тука да си изкара "старините"!Може и да е опитвал там не знам , но явно там има малко повече закони за да дойде тук !Знае идиьота че тука е държава на безаконието !Аз мога да предложа един закон ама ще ме изкарат я моралист я диктатор !Може би се досещате какъв е !

2 коментара:

  1. Историята се раздуха, именно защото животното е чужденец. Всеки ден покрай нас стават такива неща и аз тук имам особено мнение. Еднакво виновни, ако не и повече са тези, които са знаели и са си мълчали. А за законите: В Полша приеха закон за химическа кастрация на подобни индивиди.

    ОтговорИзтриване
  2. Аз съм всички просто това прочетох .За химическата кастрация!

    ОтговорИзтриване