четвъртък, 26 ноември 2009 г.

Завъртяно кафе






























Бе погледнете си кафето де! За къде бързате. Я какви балончета.Това ще са парите по които цял ден ще ходите!Може и да подритнете някоя, че да се залепи за вас. Ми ако има много вземете метлата на чистачката , може да метете нали! И си пригответе едно найлоново чувалче от тия които слагате на кошчето.Да можете вечерта да се помъкнете!
Не ги гледайте тия лисици по -чашата! Колежките ще бълват. Нали им свикнахте вече, почерпете ги по едно горчиво!
А зайци значи, със дълги уши! Не се ослушвайте. Живейте за мига! Днес ни има, утре ни
няма!
Щом е излязло и слънцето на дъното на чашата, цял ден ще е весело!
Стадо овчици си имате! Какво събиране очаквате в петък. Толкова хора.Правете план за меню.Отиде половината бюджет за декември! Ми ще постите, нали са Коледни, купон да става!
Някой ще ходи зад граница, бяла линия път де.Хубаво да се оглежда да не се загуби, сякаш нарочно!То голяма Джунгла е тази чужбина, който излезе не може да намери обратния път!
Моето кафе ли!
Както вижда моята мисъл.Два гълба са на Ниагарския Водопад и си пият кафето!
Единият съм аз.Кой ли е другият!
М м м м че е приятно!

...

11 коментара:

  1. :) Айде сега!
    Руми, всичко съм очаквала от теб, но не и да влезеш в ролята на Изкушението, което разумява се е Дяволска Работа!
    Изпила съм го преди два часа, а сега ... от това усещам вкуса му в устата си ... Отивам да си направя още. А ако кача кръвното ... знае се кой е виновен!
    Цун! И хубав ден!

    ОтговорИзтриване
  2. :) Сигурно, поне за момента не го усещам като такова. Искам да кажа след като го изпих :)!

    ОтговорИзтриване
  3. Малиии, и врачка си имаме тук! Баба ми много познаваше на кафе :) А аз на боб гледам - на пъп познавам :D

    Страхотно е, Руми! Поздравления!
    Целувки!

    ОтговорИзтриване
  4. А на пъп познавам най добре само да има такъв! :D
    Целувки!

    ОтговорИзтриване
  5. Събирайте по пет лева - ..........за усмивката СИ СТРУВА!!! Хубав ден!

    ОтговорИзтриване
  6. Закъснях за кафето, но утре сутринта ще си спомня за твоето.

    ОтговорИзтриване