понеделник, 30 май 2011 г.

Люта змия в Свежо

Ами нали сте социална мрежа де. Или като коня с капаците. Реши човек да ви използва, или да публикува и като има проблем тю, тют никакви ви няма.
Що сме били люти. Ма пишем мейли. Както си е редно и чакаме като кон на празна ясла.
Неща отговор. Искам своевременно да ми се реши проблема. За какво ми са тея свежи поздрави, като не може да се върши работата без да се вдигне патардия.
Писах си проблема, че не мога да публикувам и ми излиза там някакъв надпис. Ма още преди два часа. Човек може да си помисли, че както е спал е станал компютърен престъпник.
Ма като не обяснявате навреме.
Пуснах преди малко. Знаете ли как. Побаях на заглавието с интервали между думите и точки накрая. Защото не знам , какво ми е некоректно или не допълнено. Ми това ми показва Свежо нет.

Сега ще опитам да ви пробудя по същия начин. Със заигравки в заглавието.

А и да редактирам още нещо тука. Даже и фотоси не ви излизат, ама са слаба работа в сравнение с непубликуван или неприет пост.

Няма коментари:

Публикуване на коментар