понеделник, 23 май 2011 г.

Ламотски щафети

Нямам си друга работа та се хващам с Ламотски навързан кренвирш.

1. Любима книга :- Чичо Томовата колиба на Хариет Бичър Стоу

2. Най -омразната книга: - Един, два учебника, ако се наричат книги.

3. Книга, която ви кара да се смеете високо: - Приключенията на Том Сойер и продължението за Хъкълбери Фин

4. Книга, която ви кара да плачете: - Ще посоча пак Чичо Томовата колиба. Но не ме е разплаквала само една.

5. Книгата в която бихте искали да живеете:- Граф Монте Кристо на Александър Дюма

6. Любима книга от детството: - Ян Бибиян на Елин Пелин

7. Книга, която можете да цитирате:- И аз не помня.

8. Книгата, която ви плаши: Момчетата от Бразилия, не помня автор/ намерих автора -Айра Левин/. Става въпрос за възпроизвеждане на Хитлер от клетка оставена от косъм. Чували сте за доктор Менгеле, нали?

9. Книга, която ви отвращава: Не съм чела такива и не знам.

10. Книга, която промени живота ви: За мен книгите са удоволствие и не биха ми променили живота.

11. Книга от любим автор: -Бунтът на Сандокан на Емилио Салгари.

12. Книга, която описва живота ви:- Квартеронката на Майн Рид, не точно моя.

13. Книга, чийто главен герой наподобява вас:- Е няма такова нещо.

14. Книга, в чийто главен герой искате да се омъжите/ ожените: - Няма такъв.

15. Първата книга, която си спомняте да сте прочели като дете: - Български народни приказки

16. Най-дебелата книга, която сте прочели :- Граф Монте Кристо

17. Най- кратката книга, която сте прочели. - Не харесвам кратки книги.

18. Книгата, която ви е срам че харесвате. Кръстникът на Марио Пузо

19. Книгата, която ви възбуди: Ами не казвам.

20. Книгата, която сте прочели най-много пъти: - Винету на Карл Май

21. Любима картинка на книга от детството:- Аз не гледах картинките, четях и след това намислях бели.

22. Книгата, която планирате да прочете:- Живея без план.

23. Книга, която казвате че сте прочел, а всъщност не сте:-Не обичам да лъжа, ако ще след мен и потоп да става.

24. Книга, съдържаща любимата ви сцена: -Всички сцени с Шерлок Холмс на Артър Конан Дойл

25. Любима книга, прочетена в училище:- Разкази на Елин Пелин или Жената със златния косъм.

Оф спирам уморих се вече. Другите пет са еднакви като сиамски близнаци. Ламоте , не можа ли по- малко. Ама и толкова все нещо съм отговорила. Това е инквизиция, ама айде.

5 коментара:

  1. ахха, кратки и точни отговори :)). ама защо не отговори за "книгата, която ви възбужда" :/ Никак не е честно :D Това беше най-важният въпрос :P :D ако имаш рожден ден, как ще разберем каква книга да ти подарим?

    Сега ме подсети колко много книги на Карл Май съм чел. Любимци ми бяха Олд Файърхенд и Олд Шетърхенд.

    ОтговорИзтриване
  2. То хубаво важен Ламоте ама ако и наснимам кво ще стане ще ми хванете спатиите и не само вие. А на рождения ден списъче имам пожелания не желания ха хаха.

    ОтговорИзтриване
  3. И аз харесвам Карл Май, прочел съм около 50-тна негови книги.

    по т.8 не става ли въпрос за "Момчетата от Бразилия"?

    ОтговорИзтриване