неделя, 5 юни 2011 г.

Лозарски отчет 2

Няма да шикалкавя, от лозето се върнах. Не ми е по сърце кърската работа. А и тука в къщи все ми опяват,че по-трудна от нея нямало. Блазнеха ме ягодите. На магазина много скъпи бе. Четри лева килото, че и гръцки. Четри цирея да им излязат на задника на гърците, дано. Цял месец се облизвам. Сложени точно до количките в магазина.
Викам си едно кило да набера все е файда, ще ги разделя по равно да няма сръдни.
Дотътрих си калпазанските части в лозята и тръните ме чакат като дървенца. Все едно не съм копала. То пък едно копане, нали ги душих. Обаче напълних една голяма кофа ягоди, тъкмо шест кила. Сега се очакват напъни за изяждане от дружината и пазене на тоалетния възел. Ако видя зор ще сложа работно табло на вратата, че да не стане беля.
Другата седмица може да компотясам. Отдавна не съм го правила. Само по паричните да си купят захар, че цената му стигна до небето. То и без това си е за тях.
А, нямаше никакви гадини из лозята, не знам що? :)))
Миналата седмица един там си запускал музика тип, барабани и тъпани. Отивам днес тишина. Тъкмо си викам отървах кожата, че тоя не мога да го командвам като у нас и се започна. Да се чудиш що някои лози жълтеят.
Върнах се по обяд. Народа забягнал на плаж и сега ми е суперско.

4 коментара:

  1. Тури малко ягодки във фризера или в камерата и след това ги пасирай със заквасена сметана и малко захар - чуден сладолед става :)

    ОтговорИзтриване
  2. Аз кат виден селянин само мога да завиждам за липсата на гадини. Нямам си и на идея как е в лозето, де, че ми е на 300 км, ама по зарзаватите, дето са на плюнките от една кихавица разстояние, са плъзнали едни много симпатични и много кофти бръмбари.

    Иначе ягодите са едва от миналата година и като вали дъжд си ги закопава в земята, което не пречи да са си доста червени и доста дебели... но пък само аз ли смятам, че голите ягоди (без захар, сметана и т.н.) са най-вкусни? :)

    ОтговорИзтриване
  3. За гадините аз .Плашат се от МЕН :))
    А за ягодите ги ям всякак и голи :)

    ОтговорИзтриване