четвъртък, 9 юни 2011 г.

Земноводни

Кой казва, че пилето е от семейство птици? Някой учен от миналия век. Ама ако възкръсне сега, ум ще му зайде.
Може и да е. Само, че като му измахат перушината става друг вид.
Купувам си едно пиле и надлежно установявам водно отношение след размразяване, тъкмо една чаша. Явно е изсипана там за да се чувства добре и след смъртта. А в търбуха му още толкова лед, неуспял да се разтопи. Това ще му сърцето, като плуващо земноводно.
То и каймата има подобни отношения. Не че олиото е фреш, ама като хвърлиш те кюфтета цвърчи до таваня. Ще рече, че тия прасета и телета са трупали маса само от ВОДОрасли.
Не е вярно, земноводни са.
Капризни сме и подбираме. Затова сме се освинили и отелили и всеки втори мяза на първоизточника. И т'ва е на ццц.
Всички сме земноводни и мязаме на крокодили. Всеки захапва другия и го мъкне към гьола.
Аз си мислех, че не съм. Глупости. От както стана жега искам да съм водно, без земно. Избива ме на шезлонг, чадър, басейн или поне вана. Само, че не съм сключила допълнително споразумение с веикато да не плащам. То сега се блещя на сметката като на извънземно. Ами ако напълня вана,ами басейн лелееееее.

Няма коментари:

Публикуване на коментар