сряда, 15 юни 2011 г.

Нещо като уфлянкване и мрънкане

Днес нещо не ми е на кеф. Уморих се от сутринта. Станах избирден технически отговорно лице на компа и не ми се пускат други неща тука. Следобед ще видим.
Вчера на няколко пъти Мозилата ми се крашна/ ако използвам правилно термина, ма все тая/, но за кратко и си тръгна. Тая сутрин се закучи и не ще да върви. Хубавото е, че сина беше тука и деинсталира старата с всичките и анджиклами.
Обаче се наложи аз да инсталирам друга, но я намаше новата четворка . Нали съм си малко" гъзоръка", глей сеир.Сложих старата, после новата. Бре луда работа, като за мен. Като зачезна и лентата ми с отметки, сега дей, eдин час се маях да я търся тая лента в новата версия. Не е като замянка да се тупнат на готово. Ура, тута намерих я и ми запуши кратуната докато си внеса паролите.
Сега не драска и не ръмжи компа даже, ама се уморих. Аз и Мозили, лелееее, аааа....
До някое време.

Няма коментари:

Публикуване на коментар