сряда, 31 август 2011 г.

На промития и песента му е крива

Аз по принцип не се увличам от така наречените лоши, дразнещи или подбутващи към скандал коментари / и не само коментар /. С времето се научих да ги избягвам или трия. Ако някой е тръгнал да повдига фитила няма да се спре пред нищо, а аз накрая ще хвана само нерви. Колкото и да ми играе отвътре и да искам да изкарам някакво мнение или отговор, при провокиращ коментар, статия, пост се въздържам да оставям нещо.
Вчера леко се провокирах, не съм дърво все пак.
Влязох във vbox7 и се спрях на топ 40. На второ място по гледания беше едно момиче, което участва в "Гласът на България". Аз следя предаването и не исках да го гледам пак, но натиснах. За инфо, момичето е ромка - циганка или все пак гражданка на тая държава . Обаче независимо от етноса си плени зрителите и стана на първия жив концерт 1.
Явно това е отключило нещо, защото под клипа имаше коментари нямащи нищо общо с песента. Обсъждаха нейното място и показваха в кои географски ширини трябва да бъде. Вкарваха се новини за да подсилят терена, защото едва ли не една песен издига ромите и им дава някаква власт. Сякаш от самата песен беше изскочил някакъв бич и свистеше около тях а те подскачаха. А поради тая причина видите ли в това предаване трябвало да пеят само " българи".
Нямах намерение да рекламирам предаване, което гледам. Нито да агитирам някой да слуша песни от там. Просто се учудвам как една песен, може да въздейства така. И излиза, че не песента и таланта са важни. Не, че няма игри в тези конкурси. Но защо ние с радост бихме пляскали на същата песен, но изпълнена от друг.
Някой ще каже, че са хейтъри или малко на брой. Не съм ги броила, но това е песен по дяволите.

пп. Живея в ромска махала. Вярно, че с годините се измени съжителството ни .но все още нямаме кой знай какви произшествия. Да се пита човек кой е виновен са промените и кой за постоянната промивка на мозъци. Но това е друга тема.

2 коментара:

  1. Права си... Но дребнодушието вероятно е неизлечимо. Аз просто избягвам такива хора, местата където се събират и простотиите им в нета.

    ОтговорИзтриване
  2. Без да искам. Вече няма да правя такива неща.

    ОтговорИзтриване