четвъртък, 22 септември 2011 г.

Пилешко по Румянски с намигнат мерак

Тука на дърти години ме обзема нетипичната ми скрита страст, готвенето. Колкото и пъти да я отричам тя си идва с глада. Ако не с моя, ордията не търпи. Това, че се бях отпуснала и се правех на дръж ми шапката, така и не ме спаси от кълацането, бъркането и паренето. Яденето е отделна губерния. Наложи се да импровизирам щото народа вече неще като из миналата година. На това отгоре, все още поддържам две менюта. Едно за галамацията и едно за МАаааа, която уж всичко яде.
Ще предложа на вашето внимание стадната естествено.
Рецепта за едно по-голямо домочадие.

Около кило пилешка пържола от бутче.
Две големи кутии грах от 800 мл
250гр. пресни гъби.
Два, три моркова
Глава стар лук.
10 - 20 маслини - според големината.
Подправки, олио и сол на вкус.
Аз сложих следните подправки.
къри, индийско орехче, чер пипер, магданоз, бял пипер смлян, и "маги" с мярка че съдържа сол

За полива.
А кофичка от 400гр. заквасена сметана.
Чаша вода, че е гъста.
олио, сух копър и сол

Запържвам в олиото гъбите, морковите, лука и маслините / накълцани както сваря/ докато омекнат. Прибавям месото/ нарязано деее/ и оставям да побелее. След това слагам граха и всички подправки и оставям за 2, 3 минути на котлона заедно с подправките. Слагам си омешаното в тава и запичам на около 250 градуса. Заливам с по горната заливка и след няколко минути изключвам. В заливката по желание слагам сух чесън. Понякога тайно, че се назландисват.

Тази рецепта не е гледана или питана. Моя си е :))


Няма коментари:

Публикуване на коментар