събота, 29 октомври 2011 г.

Аз пък ще мрънкам

Днес всички гледат у земята да дирят акъла си, аз пък ще мрънкам. За мои си дребни такива едни, че да мине един час без да размишлявам за глупости ха ха ха.
Та снощи де ми дойде в акъла ( то остана ли), да влизам в статистиката та да видя де е се запилявала Объркваща. По скоро исках да видя по какви думи са и идвали на гости.
Като отворих ааааа, тя беее Объркваща. От девет дена не била разпозната като мой блог. Мммм сигур е на филанкишията а Гуглето се шегувка и ми праща изненади в гръб.
Ми ако бяха преди две години щеши да има шаш-беш нет. И луд ставаш с Румяна. Щото тя тогава разбираше колкото маймуна от банан, само да пише. А техническата част, кучета я яли. Мхаа, някой друг да краси и тя да пляска.
Ама сега само дето Гуглето я накара да седи до 22 и 30. Щото тя си се води младши уеб мастър на блога си.
Да кажа вече к'во е аааа.
Гугле ми беше оставил нишан да сложа, оф да препиша да не стане грешка сакатлък все пак. " Добавяне на meta маркер към начлна страница на сайта ви "
и Объркваща щяла да получи "удостоверяване", че е моя.
Неволята беше забягнала и се справих . хи хих

пп Значи при смяна на шаблон тоя маркер зачезвал. Аз скоро съвсем сама сменях на Объркваща работа шаблона и явно сега Google го е засякло това. Не знаех, не знам кога го прави, но важното е че знам де да го сложа тоя маркер и как. Сега де :)))

( цъкни на изображението за уголемяване )

6 коментара:

  1. Само да уточня нещо. Това е за единият инструмент -Google Анализ. За инструмента -Инструменти за уеб администратори, вече нещата са опростени и още със създаване на нов блог, той се включва там, без нужда от добавяне на нещо.

    ОтговорИзтриване
  2. Не е вярно Влади , беше ми спряна статистиката точно в Инструмента за уеб администратори.Ето инфото след удостоверяването на блога че е мой.


    За да удостоверите, че сте собственик на сайт, трябва да добавите мета маркер към началната си страница (което доказва, че имате достъп до изходните файлове) или да качите HTML файл с указано от вас име на сървъра си (което доказва, че имате достъп до сървъра). Google Инструменти за уеб администратори ще провери дали файлът или маркерът е налице. Ако можете да качите удостоверяващ файл в основната директория на сайта или да прибавите удостоверяващ маркер в началната страница на сайта си, ние ви смятаме за собственик на сайта и ще ви покажем подробностите за него.

    ОтговорИзтриване
  3. Извинявай, грешката е моя, но при смяна аз си поставям отново кодовете и затова не съм имал проблеми.

    ОтговорИзтриване
  4. На чичо Гошо статистиката не работи при мен :), ама аз не я и ползвам:))

    ОтговорИзтриване