петък, 9 декември 2011 г.

Кой скова шейна за Дядо Коледа, не е той без майтап

Спиридон си отвори зъркелите по никое време и се зачуди ква е тая луна. Нито беше върколак въпреки, че му се искаше да изпие кръвчицата на тоя и оня. Нито даже обикновен вълк. За всеки случай светна грандоманския си полюлей от шейсет и първа да види дали аджаба не започва да му расте вълча козина.
Не за друго. Ма снощи по сатилита казаха, че ще идва Коледа, Нова година и дето щракнеше се изписваха таквиз реклами, че и съкровището на Амон РА няма да ти стигне да си отпразнуваш.
А доколкото знаеше такваз луна имаше през април и септември. Те та не бъркаха септември с декември нали!?
Знаеше кво става на тая луна. Всички се ококорчваха сякаш не са виждали луна. Не бе. Настръхваха кат разгонени котки и кучета. Щото всички са ги чували .
Застане она котка и гледа сеира как десет котака се бият за нея. И кво накрая, избира най-силния.
Ама сега през декември пълна луна?!
Както рекох, светна полюлея да се огледа. Баш си беше добре. Всичко си беше на мястото и тъкмо мислеше да загася и се вцепени.
- Знаеш ли коя съм? Снежанка естествено... Не съм елф в рокля нали :))). Имам ваканция една седмица на произвол и Дядо Коледа ме пусна да се позабавлявам, та чак ми освети да не се загубя. После накъде без мен, ммм. Нали разбираш, че не мога сама, да не съм луда. И ти си избрания.
Ама кво стоиш като изтукан вземи си брадва, трион, пирони, че в гората е трудно проходимо. Аз там се забавлявам. Смейш ли да отказваш на Снежанка, а. А и на Коледа ще видиш Порше в малкия сън на големия балон.
Спиридон сякаш беше в транс(от луната ще е). Та хвана квото му рече и тръгна след нея.
Даже не разбра кога стигнаха в гората.
- Сега, ако отсечеш тва дърво ще си хвърля едната ръкавица. И Снежанка леко показа бялата си кожа.
Когато дървото бе отсечено, се чу.
- Ако оформиш два плъзгача и няколко гредички между тях, другата ръкавица.
Направиш ли една прекрасна платформа за сядане, махам диадемата. А ако сложиш и облегалка ще хвърля обувките и чорапите.
Чу се тих и много слаб глас.
- Ми дрехите....
- Виж сега. Шейната няма кожа. Тряба да е ЕКО, не от животно, че Дядо Коледа ще ме ....офф. Няма да ни е удобно. Отиваш, намираш и се връщаш.
Аве ква кожа сред нощите. След като се сдоби с тая вещ и се върна в гората Спиродон намери следното.

А бе идиот, ти не мойш да оправиш една жена бе. Как си помисли, че и Снежанка ЩЕ.
А на нея що и е шейна. Обаче Дядо ти Коледа счупи минало годишната . А по миналогодишната му я конфискуваха, че нямала винетка. Реши, че мога да се справя с тва.
Мога, как да не мога. Ха ха ха. Като има такива будали като теб. Няма да я кова аз я!
Няма да оставим разочарован хората щото нямало шейна :))))

Няма коментари:

Публикуване на коментар