петък, 23 декември 2011 г.

Несъзнателно

Като си разгледах годините в съзнателния ми живот ( несъзнателния фъргам настрана), тая година я нареждам при лошите. Не при най-лошите. Осъзнах, че край мен има призраци на които не им пука дали съм петното на стената. Е имам си и едно малко слънце. Край дългата върволица от болести си завъдих още една и може би само силния ми дух успя да ме дигне. Както правил през годините, но аз не му обръщах внимание. Сега малко поостарял някак трудно се преборва.
Сега в края на годината се надявам и тая да фърля настрана. А Дядо Коледа или някой друг без моята воля не би ми помогнал. Така , че се надявам на онова все още " мъжко момиче".
А иначе все ще намеря сила да помогна някой по-слаб от мен и съм го правила.
Заедно с Дядо Коледа разбира се!

5 коментара:

  1. Да си жива и здрава, Руми. В живота е така - хубаво, лошо. Редуват се.

    ОтговорИзтриване
  2. Бъди здрава! (заклинание :)) Гуш!

    ОтговорИзтриване
  3. Бъди силна, Руми! Така и Дядо Коледа ще помогне.

    ОтговорИзтриване
  4. ... думите спряха в гърлото ми (каквото и да кажа би било нелепо), но ти пожелавам едни спокойни празници.
    Усмихвай се, дори да ти е тежко.
    Усмихвай се, дори да те боли.
    Усмивката ти щом друг забележи
    към теб за още той ще допълзи. ツ ツ ツ

    ОтговорИзтриване
  5. И аз да ти нарека здраве и късмет и весели празници!А коледния дух ти си го носиш...

    ОтговорИзтриване