понеделник, 5 март 2012 г.

Политическо шоу " Фолкполитика"

- Здравейте драгo блогогостие и блогоприсъствие на моето ново шоу" Фолкполитика "
Аз съм Блатка'2, и съм достопочтена да го приведа през силнотоковото поле до вашите очи. И през пожарната до хубавите ви уши.
Тук ще каня най-различни гости с които ще се плезим по политически езици и други неща, когато угасне тока, защото наличния го изнесоха. А аз съм способна най-вече в тъмното.
Мой пръв гост естествено е Бройко Камеросов.
- Първо господин Камеросов, мога ли да ВИ говоря на ТИ. Защото не съм свикнала с много лица. Аз променям само моето, ако ме разбирате.
- Разбира се. Всички знаят моите любознателни почитания към изкуството на найлона.
- Та Бройко. Винаги ли носиш боксерки с гербери когато се изправяш пред трибуната.
- Да, така е. Даже мисля да внеса данък гербер-прост, само за тях.
- А какво ще ни кажеш за твоите скъсани опоненти по рози.
- Единствено, че бодилите им са мухлясали години. А листата им са само за жени ха ха ха.
- Това не е ли дискриминация Бройко.
- Това да не е парфюма на който ухаеш. Добра марка. Но трябва да се прекръсти на Бройка.
- Утре какво те очаква, според политическия зодиакален план.
- Дълъг бой в асфалта.
- С какво се хранят политиците за да дейни, пред камерата.
- Печено агнешко с картофи, собствено производство.
- А дали опозицията няма да те изкара пиян, защото никой не може да вземе дума от теб. Не говорим за действие.
- Аз не пия алкохол. Аз суча овче( може и Друго) мляко, направо от вимето.
Стига за днес. Ножицата ми прободе кутрето и бързам.

- Това е драги блогогости от моето ново шоу " Фолкполитка". В следващото съм поканила господин Гердан Перланов.
До другия път. С вас беше Блатка'2

Няма коментари:

Публикуване на коментар