сряда, 4 април 2012 г.

Криминале

Не съм злобен по природа, да знаете. Винаги съм си поставял човешкият живот над всичко. Смятам, че който е съсипал или отнел нечий живот, трябва да бъде съден. Ако има закон. Но това е друга тема, която ако я захвана, няма да ми стигне всичкия локум по магазините.
Още преди да завърша за това което съм. А аз съм един добър криминалист с опит от двайсетина години. Все напирах да търся следата на лошите и да ги вкарвам в правия ред.
Но  с моята тъща не успях да се оправя. Тя иска да ме умори. Но преди това така да ме изцеди, че все едно съм се споминал от незнайна болест.
Първо започна да слага някакви сапуни от каталог. Не знам дали нея ще я подмладят, ще и избият бацилите ( нея не могат), или ще прилича на Мадам Дьо Попадур, но аз се обринах.  Имах дребни, сърбящи пъпки да не казвам къде. Не можех да изпълнявам мъжките си задължения, но жената не и каза нищо. Майка и е.
Започна да мие санитарията с не знам какви препарати. Аз като вляза, първо плакна после сядам. Но сред нощите веднъж забравих. Изгоря ми задника втора степен на обръч. Цяла седмица не сядах в службата и колегите помислиха, че им отдавам чест.
Тя пере всичко с три вида белина. Сега съм си скрил дрехите. Може ли да си представите аз да се помъкна с бели дрехи по тъмното да търся престъпници. Те и котките и кучетата ще се скрият веднага, като ме видят.
На това отгоре  колосва чаршафи и бельо. Хайде с чаршафите свикнах, Нали съм корав и съм лежал къде ли не, професионално. Но бельото? Ще ме осакати. Пет години минаха докато  ни се роди дете.
То може и да не е от това. Намерих инсталирана камера  на касата на вратата, точно срещу спалнята. Тя ни шпионира със специална инсталация. Тършувах, ама друга не открих. Наложи се да ходим на хотел и сега си имаме дете.
Ами храната? Все в моята чиния намирам разни израстъци на които не знам името. Тя жената си мълчи. Питам, какво е това. Здравословни, източни зеленчуци и билки. Станах шейсет килограма, два метъра мъж. Докато  не я видях как тайно си хапва голяма, вратна, свинска пържола с гъби. Сега и аз така правя, тайно.
Ето телефона пак ми звънна посред нощите за извънреден случай. Пак ще има някой убит и ще се мотам там до сутринта. Гладен ли да стоя? Ами ако подгоня някой?
Не съм лош, но все си викам. Защо тъщата не е сананбул? Така ако излезе по тъмното, я някоя тухла, я някое изсъхнало дърво. А може и кола. Току са я взели и за бясно куче ( да ме прощават всички добри тъщи и жени).
Сега като изляза да намеря нея. Нищо, че има вероятност жената да ме изгони. Ще и мине.
А ма едно време, сляпа беше любовта ми.

Няма коментари:

Публикуване на коментар