вторник, 29 май 2012 г.

Гипс картон на силикона в дупката

- Скъпа, няма да знайш к'во патене патя. По- голямо от двайсете аборта без упойка  при доктор Дрелчо в мазето, след голямата печалба без презервативи.
И аз като норманите хора се стъкмих с пет  влакна пола на откриването на поредната магистрала. Да съм първата, я. Не, че имам не'в шанс да сваля ББ кат реже лентата. Ма тииии, знайш ли колко баш елит  са мандахерца край него в  партамента, парламента, монумента, премитерство и тем нататък. 
Аз си вардя реда за метрите на магистралата. Никой ни ма знай. Кеф ти клиенти ( и от лентата). Кеф ти араби. Има дори и с Москвичи, ха, ха , ха.
 Никой ни ма пита за ценз, диплома и образование. Само програма искат.Няма време за раздумки ( то с коя ли уста).
Та записах си аз петнайсете метра и започнах ( нали знайш как ) напред, назад. Още на петата минута ми се заби трийсет сантиметровия ток в асфалта и не мръдна.  Остави т'ва, че заминаха тия с ножиците. Трябваше да изляза. Инак Спиро сутеньора, ще ме спука от бой.
Аз съм яка  кучка ша знайш. Кат се напънах ииииии, бум пет метра напред по корем.  Цялата ми петнайсе-метрова площадка се напука. Като си повдигнах снагата от двайсе бона, получих стрес.
Мутрата ми беше охлузена до устата, която па висеше и сега мязаше на задника на Спиро. Щото преди приличаше на центрофуга и тайфун " Мама си джаса". 
Циците приличаха на детронирана убавица ( на 15) със сутиен от подплънки, които са се разпльокали на сълзи и помия.
А краката на кобилици. Не бяха такива, ма скъпааааааааа.
А косата. Пет кичура от пред, а отзад буйна грива.
И как така изведнъж съм станала  толкоз грозна. Тази некачествена, нова магистрала е виновна. Така да знайш. Аз съм била модел на " ДЪБаче и ГЛОГон", ааааааа.
И въобще не ми пука за тази изкълчена ръка и този счупен крак. 
Ох, че болиииии. Цялата съм синя и имам гипс. Не ме бил Спиро разбира се. Но ако ме види, че нямам търговски вид, ммммм. Ще  ходя за корсет на гръдния кош( шегичка де :) )
Аз съм му мила(стока), все пак . Няма начин сега да не ме държи на хляб и вода цяла година за да ме вкара пак в работен вид.
Ще стана кукла, ще видиш. Но, но, но нк'ви нови магистрали на ББ.
Тъкмо мислех да си забия оня мезонет на центъра до  НДК. Догодина като заобикалям по околовръстните, просто няма начин.
Скъпааааа, ма ела да ме видиш. Току що излезнах от "Пирогов" и мязам на селска крава след телене, доене и бой  до кръв.
А аз бях само на една нова магистрала.

Няма коментари:

Публикуване на коментар