четвъртък, 7 юни 2012 г.

Внимавай кога копаш в градината

А ммммм, а мммммм, а мммммм.
Ако чувате това да знаете, че е от моята  градина. Боже ( ако има такъв), какво ми дойде до главата, като съм само един съвестен земеделец.
Не скубя евросубсидия  за по нова техника ( втора употреба мотика). Не ползвам нитрати, само екоторта на животните. Не поливам с питейна вода, нося от дерето. На два километра е. Не продавам без лиценз. Половината печалба отива за данък.Дори и касов бон пускам, само за един домат. Представяте ли си колко хартия хабя, но съм честен.
Нося продукцията до мястото за пласиране с магарешка каруца, да не замърсявам природата. А колата стои в гаража. И не се знае кой дърпа всичко това. Аз, магарето или  сума бюрократи. И накъде.
Всичко дойде от това, че си обичам зеленчуците ( те ме хранят). Старая се да ги копам надълбоко. До вчера.
Както си копах лопатата удари на твърдо. Аз винаги копам с права лопата, затова имам. И за инфо. Камъни в градината ми няма. Поразрових вече с ръце, че ще се засегнат " рожбите ". И хоп, кост. Аз не разбирам от това, освен в печена кокошка ( може и нещастна), агне или прасенце.
Тези не бяха такива. От страх ли от що изтървах лопатата и право при кмета.
А той звъни от нашето село " Забутана кратуна ", право в София.
Току се изтърсиха две, три коли. Не остана, не домат, не пипер, не патладжан. Нищо ви казвам. За половин час градината заприлича на трамбовано ергеле от стадо диви коне ( може и разгонени).
Аз както си седях не жив, не умрял на стъпалата чух глас и подскочих.
- Тука има  много кости. При светкавичната ми преценка са от десети век.  Има  скелет на вампир, сонанбул, караконжул, призрак, самодива и русалка.. Явно това е било човечеството през този век, ако може тези неща да се нарекат хора. Може да се каже все пак, че щом са съществували, значи в нас има от тяхната кръв.....
Изведнъж някаква черна кола се спусна от небето и аз клекнах. Въпросната личност само сведе глава на едно коляно и се прекръсти.
- Колко пъти съм казвал, да не започваш акция по кокали без мене. Аз БОГ ли съм или пръстова глава. Не ме интересува в ква зеленчукова яхния са били, терена е мой. Ако искам даже ще ги съживя за да се  здрависат с братята и сестрите си.
А ммммм, а мммммм, а мммммм.

Няма коментари:

Публикуване на коментар