четвъртък, 21 юни 2012 г.

Защо не харесвам сериали, чалга и диети

За начало да кажа, че не харесвам доста неща. Но по единично. Не се влияя стадно от нищо и от никой. Дори и от мода, нищо че съм жена. Като кажа не, ако ще и небето да пада. Но това не значи, че трябва да се визирам постоянно и навсякъде с това. Камо ли да пледирам, пиша, викам и най- малко да правя протести и паради. 
На мен НЕ ми харесва и толкова. НЕ давам обяснения. Или само когато си искам, ха ха ха. А бе правя се на луда, само ако знам, че ще спечеля.
 
Масовите сериали са няколко вида:
Семейно-любовни драми, Криминални и Спец- части.
Първите не гледам защото:
Първо. Твърде дълги  са и ми дозлява да дъвчат една дума трийсет серии.
Второ. Действията се развиват в три стаи и пет кюшета.
Трето. Всички жени дори и да ги лови мор са гримирани или така наречено, нацапани. 
Четвърто. Няма различни сериали и артисти. . Има различни заглавия. Аз артисти помня по мутра. Ако са ми харесали  много. Най ми е драго действието на един филм. Не мога да гледам двайсет години едно и същото с вече побелели или по млади артисти.
Пето. Декора им мяза или на колиба, панелка или дизайн от списание. Не е човешки.Ако исках да гледам това, имам си поне панелка.
Вторите не гледам защото:
Гледах ги, но прекалиха вече.
Първо.Заглавията си приличат, като сиамски близнаци. Барабар с действието и независимо от различния главен артист , филмите сякаш са копнати един от друг. А ма кой от кого не се знае.
Второ. Много спецове, много нещо вееее. Няма го  един Шерлок.
Трето. Май и от въздуха ще има и доказателства вече. В действителност не знам.
Четвърто. И все главния разведен и нещастен, ааааааааааа. Инак многооо добър.
Третите не гледам защото:
Наченах, ма цццц.
Де намират толкоз терористи и толкоз дипломати, чужди и свои президенти за спасяване, ич не знам. Те са по, от фентъзи, ааааа.
Под секрет. Сина ми даде един фентъзи сериал. М аз пукала. по две серии на седмица. Ем не е лош и не е до девето коляно дълъг.

Не харесвам чалга не заради самите песни. Нищо, че избиват все на " ориент експрес". Имат и сносни текстове, повечето. Но изпълнителите са гадни.
Първо. Приличат си като сто капки силикон.
Второ. Ако имат дрехи, те показват физическите им данни. А не гласовите им възможности. Как щеше да е ако за всяка професия всички жени вдигахме краката? Дали щеше да сме жени или нещо друго съществително. Явно   малкото жени в миналото, които са искали да се доказват, като равни с мъжете сега ще се обръщат в гробищата.
Трето. Има там един "господин" ли, чучело ли, дето се нарича номер едно на чалгата. Ми пее човека. Ма инак е отврат, отвсякъде. А  от клиповете му ми се повръща.
Да не търся други числа, не че няма де.

Диетите по НЕ медицински причини са вредни. Всяко лишаване от един или друг продукт вреди на организма. Ако се лиши и ги набавя с някакви си хранителни добавки, не мисля че прави добре.
Организма е една съвкупност( кръг) от много неща. Ако спукаме доброзорно този кръг, значи ни чукат лимките и не ни стигат болестите на земята.
Един здрав, прав и корав човек трябва да се храни с всичко и равномерно.За мен всеки който се опитва по един или друг начин да се лиши от дадена храна не е нормален. И ако искат да ме нарекат дискриминатор.
 Щом сме родени да се храним така, кои сме ние да си сменяме менюто. Камо ли да вредим на организма си и на организма на другите .
Пример от животните. Лъвът яде месо, защото се е родил така. Овцата яде трева защото се е родила така. Моята котка уж яде  само месни неща, но посяга и на други неща :). Търси РАЗНООБРАЗИЕ.

пп Знаете ли как ми се яде пържолка,  сладолед, шоколад мандаринка и банан. Но не мога. И не щото не искам!!!! Свободата да избираш с какво да се храниш, е голямо нещо!

Няма коментари:

Публикуване на коментар