вторник, 10 юли 2012 г.

Крадене на занаят

Сига,тиху. Дан ни ма чуй конфуреницията. Ми тя ощи хърка, ша са събуди.
Тааа, та га спреваря.
Кво сия. Одиш си плочка, врачка. Спирка, баячка. Къща, оракул. Гоогле и там.
Ма аз всичкити, накуп ги знам. Кат ми срита акъля на питата, и хоп знам чи имати по два часа скрити, нилгалну да ма читети, проучвати и аз вас. Знам ва и в долната криза. И на най- малкуту подрубнуст на забежки у Презбуката. То и аз там. Ма моята  парцалива личност, няма нужник. Димек шеф.
Като рекох нужник, да почвам да ви мамя, ха ха ха. Вий да ни мислити, чи като речи " чака та гулям късмет", и хоп каруца пендари.
Та нужника(шефа), ва дебни. Времи и да си заминити времиу за кайве. Аку вай шубе, чи няма да ва стресирам с бъдещи, ццц. У мен кайве, бол. А и тва ааа, и без негу ша ва наместя кратунити за дува ( малку са, дувайси) лева. Ша са види гладку, без гънки и у кратуната биля.
Ай сига  ша почна първу за любов. Коету ша риче.  
Врачкити ни са минали кур на порнуту,майка им стара- мъжети.
Колку пари има? Колку кули има? Колку къщи има?- жинити
Здравиту ша ва изпраска, многу. Кат са озъбити на петте билкарници дету са вапсали накуп, ни един мерак на мор няма да ва завладей.

Офф, завладя ма прнцимна жега. А сига, дайти пу дува лева ма булкиии. Въххх, тува ни е турутуара и ни мога да ва гледам на пъп да вида, булки ли сте или не.
На пъп гледам саму на ергени.

Няма коментари:

Публикуване на коментар