вторник, 24 юли 2012 г.

В блога съм, в блога съм - минете първо през Ниагара

Ще ви се Ниагара, ма на куково лято. И на мен така. Инак, що. Щях да крадна два фотоса. Да сложа една, две Румянки и готово, ха ха ха. После завист ехеее, докато не цопна в банята.
Та по темата.
Аре гости, живо здраво. Няма пукнати кратуни от мъка, тва е добре.
Тая сутрин по тъмното, кога петеля още си брои чипиците я на нокти. Вирвам краката ( Ламоте, чувам те. Няма секс.) на терасата и с кафето. Таман ..... и дум .дум.
Бре,кой ли ще е. Грабвам базуката ( пет  кила мравки от вчера) и на вратата. Пристъпвам като котка за акция и леееееко отварям вратата. После... давам назад, проверявам базуката и хоп втората врата.
Насреща ми една грамадна Скука ви казвам. Джаснах  я с базуката и сигурно пукна. Те това тука е резултата. Дрънкам си кат разюздана мелница сред жребци.
Не съм била в затвора и нямам никакви дувари.
От тука се вижда всичко. 

Е еее, почти всичко. А па можеш ли да кажеш на очите, тва е истина ха ха ха.

Ние с Объркваща искаме да признаем нещо.  Не сме почивали съвсем. Не сте си и представяли, че луди ще си седят мирничко. Та сме ви приготвили изненади. Ква скука, кви пет лева. Ще се дадем на такваз пастърметина.
Изненадите са от нов тип  Ще ги вмъкна в тези етикети. Не обичам много такива.
Естествено, че старите неща ще си излизат. Търсим разнообразие бе :)
А а а. Ако може, тва цъкане по бутоните да го замените с някой коментар ще е по- добре.

Айде сега да ви объркам, като не кажа какви са изненадите :)

2 коментара: