петък, 27 юли 2012 г.

Ела с мен в пещерата

Както винаги си релаксирах в поза див и кривоглед лебед, с шия до земята и крака на плитка " Муцка".  Бях се подпряла на един храст без изяждащи домакини. А съседното дърво ми пазеше сянка. По неведома случайност, шадравана отсреща ми пръскаше вода. Също като моите мисли.
Ей го вече сума време фирмата ми за недвижими имоти " Ела с мен в пещерата", и върви като по вода. И хоп клиенти.
- Пещера ли ще си купувате? В днешно време доста хора търсят спокойствие. Кой от децата, кой от бащата, че и от родата. Някой бяга от шума, от шефа,  мръсния въздух.
Един нямал нет, друг ток, трети вода...Па плащал. На някой правителството криво, данъчните, докторите, учителите.
Моята фирма предлага пещери, които са независими една от друга. Нямат ток, вода и нет. Нищо. Всичко е навън в природата.  Ставаш, ядеш, циркулираш и лягаш. И пак.
- Не взимате подкупи нали? Примерно., от някой друг член на семейството. И той да довлече нещо.
-Няма такова нещо. А вие ако се съмнявате, тръгвайте сам.
И пак се тръшнах на земята. Загубих си позата. Тези винаги са така. Никакво доверие. А, този път клиентка.
- Пещера ли....
- Да, да, да. Може ли да има поне джакузи.
- Не може госпожо. Ще дойдат и там да ви искат пари за вода, Че и за общ водомер.
Явно днес няма да ми върви, А ма, че луднали. Хем ги сърби, хем ги боли.
- Ние за пещера. Но не можем без Фейзбука бееее.
- А ве. Да не сте полудели? Ако цял ден стоите в пещерата по фейса, какво ще ядете? То тука няма нет като хората, че там. На такива деликатни места, двойна такса.
Сега, ако дойдат да търсят пещера с ток и вода, и закривам фирмата. Тея вместо да бягат, вземат всичко подир себе си. Глупостта ги води.
- А данък сгради плаща ли се?
- Не ееее, бе, не ееее! А ма вие не можете ли да четете? Още не сте влезнали в пещерата, да му се не види. Е ще купуваш ли?
Десет хиляди - едно помещение. А ма не ви и трябва повече. Само ще спите там. После навънка......
- Идиотке. Нали каза, че няма нищо вътре. Какви са тези дрехи, парфюми и тоалетна хартия. Казвай, че ще те мачкам. Дали жената не ти е дала нещо, ааа. Трябваше да замина с любовницата. Сега и сянка няма да ти остане от ателието.
- А ма питайте жена си. Господине, господине......

Няма коментари:

Публикуване на коментар