петък, 3 август 2012 г.

Последното гък а сега трък или н'екъв вестник от дулапа

Днес  бях решила да си почесвам клавиша по една актуална тема, като я иронизирам така както мисля, че я изпълняват като нещо си. И като я украся, де. Инак ще прилича на атака. После...
К'во мислите? Може да не ми цепят басма.
Я ще ме посети кварталния по погрешка. Я ще ми спретнат акция за интернетно нещо си. А Бако лично ще ме опандизи и хоп ще напълни затвора с престъпници. Да се покаже пред Тако. Не, че нещо друго.
Почвам да се питам, дали т'ва демокрацията не е промиване на мозъка нещо. Едни такива сладки приказки. Демек, живота цъфти и връзва и ние бъркаме мармалада.
Само да не е в нужника, който ни спретнаха в Европата. Май не са санитариите в които се изхождаме, нали? Сякаш леко ни намекват, че няма да излезем от клоаката си. И хем сами си я създаваме.
Айде сега без отрицание пред мониторите, моля!
Бако, Тако, Свако, Лако немой да се нагиздят с нашивки, столове и всякакви кукурдии. САМИ. 
Кукурдии, ма дават власт и пари. А ние да си бааачкаме за пет пари и да чакаме Драко да ни спаси. И да си мислим, видите ли комунизма го няма.
А веее таранколуу, че то комунизъм кога е имало веее. В някоя голяма уста или усти.
То и сега така. Точно пред избори устите им големи кат на ..... дупката. И айдеее стадо.
Също като едно време.

Я съм малко луд човек. 
Осемдесет и шеста раждах в София. След като всичко свърши ( 7юни.86г. събота), разказах един виц на лекарката, която беше дежурна. На 9тя доведе журналисти при мен да ме снимат за последните избори на Тодор Живков проведени на 8 юни неделя. ( бъркам датите нещо , уж ги оправих)
Та вчера рових и това стана повод  за по горното ми разсъждение. Снимките са неподправени, само преснети от вестника.





Няма коментари:

Публикуване на коментар