събота, 1 септември 2012 г.

Джангър, мравка Фейс

Брех,
рекла си мравката сега.
Ще си  тръгна днес из Фейса за храна.
Сутрин няма да ме ръчкат,
без кафе и с дряновата пръчка.
Много е умора, тъй да знайш.
Шест кебапа захар на гърба си да напрайш.
А от долу генералшата горииииии.
От кога съм изброила аз до три.
От Фейса ще си имам къщи.
Не със спални, с рафтове могъщи.
На това му викат виртуален мол.
Вече няма да съм мравен вол.
А и ще си имам акуант ( оф как беше).
Там ергени на опашка под сайвант.
Голите баджаци на тепсия.
Е па с чужда снимка, нек съм уруспия.
И накрая аз да се похваля.
Как намерих Фейса, без и крак да си подпаля.
Ей там някаква си шаш Румяна.
И до нея хубава писана.
Клавиатурата и взех за шекерница.
Тя па била друга хубусница.
Днес Румяна чисти, духа, блъска.
Аз у Фейса, снагата си лъскам.

Няма коментари:

Публикуване на коментар