понеделник, 24 септември 2012 г.

Защо Господ не се появява вече

Хората както от всичко, сега започнали да негодуват и от многото дни на седмицата. И по този ред на нещата решили да  се  се изтърсят пред Господ, защото това е мноооого важен проблем.
- Господи! Тоя понеделник ми идва като слънце след пиянска нощт. Не мой се свестя и да се усетя на работа ли съм или зомби и карам с напипване. Само не знаеш кого напипах вчера. Искам да се махне, че огазвам просото ако посегна пак.
- А на мен вторника ми е като тука ли си там стой. Ходя като замаяна лисица с кока и все гледам колежката отсреща.Докато не си отида в къщи и не ми ламбурне. - Пак закъсня с пет минути бе идиот. На коя намигаш, АА.
- Господи, Господи! Махни срядата. Като дойде все едно съм на средната земя и умирам прав. Разкъсвам между предната неделя и следващата.
- Ох, ами четвъртъка. Да изчезне дано. Пак ще има, - ти идваш и в събота.
- Боже - Господи в петъка си ни направил мъченици. Като се изпружим от сутринтааааааа, да зяпаме те часовници и замръзваме кат  ледена фигура на шветска маса за три президента. Махни го и го прати по дяволите.
-Всички сте полудели!
Преди малко идваха съботата и неделята да стават 29 февруари, щото ставали на  търпаня от работна седмица и завършвали на пиянство и оргия.
Послеее идва 2012 и рече, че кръв ще се лее и няма да отстъпи на тая изтърсачка дето идва.
Гепарда искал да става самолет а лъвът  манекен. Мравките па наемници. Щели да правят пирамиди.
Реките не си харесвали цвета та излизали в стачка, гладна и то. И сега всички риби са в садини  у нас. Планините нещели сняг. Искали памук. Щели да си правят ООД.
Да не говорим за оная дебела пустиня " Сахара ". Сега щяла да става банка.
Аз Бог ли съм или лукова глава. А аааа лука искал човешка глава. Лелеееее.
Миналата година жените искаха да стават амазонки и ми се изтърсиха тука полу голи. Като казах, че могат и сами се разсърдиха и спряха да се кръстят. Голям прас.
Те себе си не могат да траят, та мен.
А мъжете нещо го удариха на манна небесна. Не можело ли то ей така да потече от небето бира и град от картофки. А парите ще ги балирават сигурно.
Край, изчезвам. Отивам в галактика " КАНАРастически звезден пай".
Няма ме!

Няма коментари:

Публикуване на коментар