вторник, 25 септември 2012 г.

Великият мислител от Танганай

Чакайте сега първо да ви намисля къде се намира Танганай.
Офф, забравих да ви опомена, че оня дето ще бистри мисли това съм аз. Да не стане грешка с ония по надолу от мен, като Далай Лама, Хорхе Букай и други тем подобни дето искат да имитират простичкия ми  и скромен стил на задържане и тътрузене на мисли в кал и роза.
Та Танганай се намира в джоба на дупката и обувката на кривака Джанго. Как да не знете де е Джанго бе? На банана си мамата и географска позиция на сто и гуфнас.
Сега да се из пързаляме по мисловния адрес. А а а скрит е и не знам кой кого ще пързаля. Само внимавайте с равновесието, че има и утре.

Утро е действие, което рядко се взема под внимание. Докато не мръкне и не започне едно точене на мисли ( кат сега ха ха ха) И се вземе решение за следващото утро. Но то пак не се взима  под внимание . И така а а а.

Пиенето  на кафе е рядък процес без мисли и затова толкова често се използва ( и аз, и аз :)

Ако не хванеш мига на момента, после банана ти е мамата .

Ако харчиш за кал пък обичаш роза, няма да имаш пари. 

Който все говори за цветове  а вижда сиво, ослепява. А който вижда сиво, но говори за цветове, проглежда.

Най-добре вълк единак, гладен и свободен. Отколкото овца в кошара, подкарвана със сопа.

Който плюска на обяд като даул а раздава мисли в съвети и книги на нуждаещите се е беден. Който  въпреки трудностите си мълчешката успява да помогне  поне на един нуждаещ се е богат.

Времето е пари само когато се използва разумно и за почивка. Но това не значи, че почивката е време.

Хвалбата е майстор на грима за имидж за тези които не могат. А тези които могат нямат нужда от грим.

Вечерята е знак  да си посъбере човек малко съчмите, гюлетата и оръдието  за а а а, другия ден.

Сънят не е важно нещо. Но без него няма да дойде утрото и да започне следващата малка, собствена война. Ако я искаш!

Няма коментари:

Публикуване на коментар