понеделник, 12 ноември 2012 г.

Баба Куна у мола на пазар / не казвам град да не стане резил/

Баба Куна и беше ден за пазар. Имаше добра пенсия, защото бе рила кравешки лайна тъкмо четирийсе години и те сколксака но закриха текезесетата.
Кой с чук , кой с тесла, кой със сопа и кой взе тухлите. Ма сега ни крави, ни лайна, ни пенсия.
Ма тва е друга работа.
А и от Пеню вземаше та. Днес ще си пазари само дрехи, и то за бельо.
Влезна в щанда за бельо и изчака съответният консултант да и предложи нещата.
- Ма кво е тва бе госпожо? Като го вадихте из кашоните, не видяхте ли че тва фантифлюфче няма да закрие и зърното ми, А аз не смятам да си въртя гъзщито на стълба,
Като казах, тази тасма каква е. Един ден с коня и ше имам пришки колкото луната и ще ме обвинят в орален секс. 
Затворете очи, че котката чака. Ни е тука сме като енциклопедия на ереван.
Ма що ми носиш розови кюлоти.Баба е майка ти, Ака в тях по три пъти на ден.
Казах. Искам обикновени, дамски бикини, не съм слон.
Не съм забравила, де са сутиените. Това тук са печатки госпожо. 
Силикон ли. Ти ела у фермата на сина, такъв силикон ще ти сложи,че ще имаш голи джобчета.
Ами като виждаш, че са малки, що ги на изкара'
Нито ще се беся. Нито мисля да ходя у съседа на горния етаж.
А и за без пари неща.
Моя ще навърже лозето ся тях и ще го нарекат перверзник


Поради независещи от мен причини, правописа ми става ужасен/от извстно врене/,  Не успявам, видя,открия и оправя всички грешки

Няма коментари:

Публикуване на коментар