неделя, 18 ноември 2012 г.

Спасител

Виждате начи по кое време ви драскам та да наплюя, че не бий унъз камбана още за мене. Ма шетня бе. 
То да напрайш огледал джам къща. 
То да напрайш шведска  маса на две нива и една втора десерт.
То огляваш и котката, че от рана разбира от към целия хладилник. Не котка, а мечка стръвница.
То  да натъкмиш и педикюра на свекърватЪ дет е болна  мЪ кайве и ракийка на печат,

Та сега ви дрънча и оппп някой чука на вратата и НЕ мога да ви напиша дълбок пост в неделя та чак да ви втръсне, ако не е от всекидневна консумация.
- Аз съм твоя спасител.....
И докато не съм паднала на задника си дет няма да усети  и камък за магистралата за ББ, щото толкоз е утвърден от умора, че могат да го наредят и него под асфалта. То не, че не отива натам със задници под асфалт, ма нека да свършим днешните спасителни действия па после ще се занимаем със строителен мислов матреал..
- И кви спасителни операции провеждаш. Имат ли име. Стресово състояние и внезапни гърчови телесни движения.
Той засили барнатата си фигура вдигна ме на ръце и рече.
- Видя ли че мога.
- А психически дразнители. Как ще ги фъргаш?
- Аз не ,фърганм само залъгвам де им е мястото.
- Ам да почвам тогава  ....
- Спаси ме оттт, чистенето.
- Нямащ проблем. От утре всички Оместоси, Мистри и Магии с миризми  ще са тука  И бацилите ще хванат пътя към оня свят, а дявола сам ще стои в казана да не му опадат козината и рогата.
- А кой ще плаша за тия Разместоси, Парестоси.
- Ти бе да не дерат моята къща.
- Ти да не си ВИК ве, Че се каня да им искам и спасител, че всеки месец се давя ма не в тва, а в Сметкоси.
- Не ще те спасявам , няма да ти натресвам нищо.
- ЕЕЕ тва ако е нищо, неща. 
-Кво можеш да готвиш? Спаси ме! Печката рече, че ще даде на късо и ще ми ожули майсторските пръсти щом я побарам само.
- Филе от крава Vagiu  на скара.
- Тва не го знам, мой ме отрови. А двеста грама няма да ми стигнат на кътния зъб. Колко? 
Двеста долара ли? Толкоз цирея да ти излязат на задника и предника. Е ти " умрели кокошки" в магазина.
Ми десерт поне бе простак. Спасител бил. Неделя е. Народа е къщи и ще ме гледа в ръцете.
Мама му стара ти фантазокуз-бойакоялос. Ма язе съм милостива.
Поне котката нахрани без да влиза хладилника. Кво ще направиш айде де????
- Ми , ми . Или котката или хладилника.
-Аз па мисля да изпразня хладилника, да те сложа вътре , да държа котката три дена  гладна и после да му отворя вратата.
- За скуката кажи нещоооо. Ще ме спасяваш ли или да те мятам.
- Отивай на БТВ. Има изненада. Серия от Хари Потър.
- Ще бегам( отърва се за два часа) ма първо кажи как ще ме спасиш от свекървата.
- Прати я на Канарските острови.
- Идиот с идиот. Да не пратиш мен а свекървата. И то на мои разноски . Да не си мръднал. Мирно до компа отивам в хола да гледам Потъра. Като се върна, не знам кой ша та спаси.


Няма коментари:

Публикуване на коментар