понеделник, 5 ноември 2012 г.

Ма ....уй ииии ВИК

Всичко си дойде кога един ВИКиморчо преднамерено ми спря водата в 8 и 30 - 9.
Точно обадане. Дрънкалото рече-08-  56  за радиоДобруджа
Абе патаклама за трисетина минути.
Тя и оня ден така. цял ден , Дрехите излязоха кат хармоника между кълки.
Виноват, я не следя сайтове , новини не знам.. Но ще наколадя и телевизии и сайтове.
 То между другото  е се ремонт и все тече та не спира. И плашай ййй
  Да взема да го очерня и аз както се метнахме с госпожата у телефона
Първо тва телефонирах на дежурен диспечер

- , Ма не ми се карайте, Нали ви слагат нова канализация там
Госпжо
-Тея вече ги знам. Само дето не съм чула багер наоколо и няма дупки и  кал след дъжда
А и  у вашия сайт ясно пише Балик 69 ( без да видя че е даже  и за втори октомври моля ти се.)
Та крякам.
- Кво може да има блок 69 с блок  39- моя.
-Ми в един район да се досетят за всички от Балик. "Те ти булка спасов ден. Даже не знам в кой гингирлик да търся 69 ( ма има карта)
Авата бе прекрасна и аз като дърт идиот звъннах в Добруджа кабел( ТВ). Щото те споменаха, че чак сега( един час след спиране )ще пускат в инфо в една медия.
Де да знам коя. Карам по нет
 Хъката, мъката няма инфо още от кога  до кога, кой блок.
Между другото госпожата от ВИК ми затвори , щото вече бях в амок от лигавите и обяснения и тя се стресира.
Продължих в радио Добруджа, които бяха доста  любезни ще видите що

Само едно ново инфо, блока на Балик е 44 , сега да ги съешя с 39 на картата./
И започваме инфо и карти. Моля и напред

ААААА водата дойде не знаят а, така се оправят аварии спешно
ма бях заета да ви стресирам  на бойна нога и все пак

До този момент инфото от сайта на ВИК е тва

Тези са като онези. нямат хабер за водата




Сега да изредим картите в следния ред блог 69 за който твърдят че сме район и трябва да баем на номер и вода. И не се и сещат че е стара обява.


Моя райски  39




и последната новост некъв 44
брачед на моя :)


Прословутия 44 блог дет сме брачедии и инфо за тръбата. Ма зега инфото не важиииииии

И радио Добруджа час и трийсе след както звънях при тях






Няма да слагам линкове, нарочно. 
Сега я има вода още преди два часа и нещо, ма прави снимки и тва онова.
Ходи да вряска за тва дето си го плаща.
Ми петнадесет и пет лева вода малко лиса да не вряска, фърля къч и да стресира разни малоумни диспечерски или заместнички. Дето не знаят че аварията на блок  69 , И даже този блок. Вижте само. не е от братчедите по карта.
А оня ден врещях у фейса за прането ми.


Забравил съм една дето казва нещо и ма ВИК там са пуснали шетнята вижте часа.
Де да беше от предния ден яяя. ЯЯ ний сме към 44 блок щом дойде водатата рано, рано а не 17 часа. Щото по телефона ми казаха че ми тургат мрежа.









Няма коментари:

Публикуване на коментар