понеделник, 10 декември 2012 г.

Коледно бягство

Ще избягам,
рече Дядо Коледа.
Вече ме превзеха на майтап.
Уж децата са ми повода.
Тоооо
За възрастните вече зарзават.
Неее, вълшебна мумия.
Която разполага с куууп пари.
Къщи, вили и женички мургаави.
Все някой нещо го сърби.
Колите не им знам и марките.
Джуджетата ревнаха за извънреден час.
Снежана се оплака.
-Дядо,
 дрехите станаха като хлебарките.
Пръстите ми са като намазани със мас.
На една не стигали магистралите.
На друг пищова му свършил'.
Групировка си искала играчките.
Или на границата не бих ли подменил.
Накрая ми преля и чашата.
Парламента  с водните легла.
Щели да поспиват там с чашата.
Докат раздават Коледна Звезда.
Ще избягам, или в нелегалност.
Без стихове( не искам бее) с крокодилските сълзи.
Теееее, сал децата знят,
че нейде съм реалност.
За техните желания ще ме боли.
(зависи какви са желанията)








Няма коментари:

Публикуване на коментар