петък, 28 декември 2012 г.

Диети за всичко

Не се оплаквам.

Имам диета за сън. Щото с него не моим се изловим. И затова съм го турнала на диета. Инак или е малък и кльощав или дебел и дълг. Даже може да бъде и накъдрен със зъби мама му стара. Сега след диетата е праволинеен и рационален до конец

Имам диета и за събуждане естествено. Не щото не мога да събудяя. Обаче след диета, съня се похвалил и работата стана дебела ( искам и аз, искам и аз)

Имам диета за усмивка. Действа на сто. Зависи коя усмивка иска да застане и каква и фигурата и за кого. Отначало  някои функционални нещяха. Ма като споминах пластика и застанаха в диетичен ред и строй.

Имам диета за настроение. Тя прави така, че да е по конец. Какво значи ли?  Някъде по средата. Щото все ще се намерят да  наклонят към лошо. А много хубаво, не е на хубаво.

Имам диета за бойна готовност.  Тя е тази, която пази наоколо да не се взривява. Тази малко трудно я спазвам.

Все още търся диета за достойнство, чест, приятел и любов.  Тези са ми в прав ред. Идват ми нанагорно. И всяко с неговите особености за 46г  живот
През годините забелязвам, че околните не ги харесват. Но няма диети за всичко!
А и аз винаги съм  държала на себе си, каквато и да съм и колкото да ми струва.

пп " Не пробвайте това у дома си. Не е  за всеки и може да ви навреди!"

Няма коментари:

Публикуване на коментар