петък, 18 януари 2013 г.

Преквалификация

Слухът за отворените, нови работни места ме държи в шах. Не че мога да го играя това нещо, но новината  я научавам днес петък. А до понеделник ще съм матирана.
Някои работят и в почивните дни. Това ме безпокои.

Да си изкарат връзките. Не на обувките " Хучи", де. Намират  се на чашка по седенки, по сватби и погребения даже. А това приятелска линия и рода до пето коляно, аз и на прескочи кобила не мога да ги стигна.
Не съм ви казала, но моята рода е загубена. Не, че нямам такава. Просто всички са си на приземните етажи. А аз на небостъргач не съм се качвала.
И от тука следва второто.Парите

Плащат си входа на игрището за голф. Където стоят стрелочниците. Плащат за дипломи.
Плащат да дойдат на опашката след теб и да се вмъикнат като лисугер в пълен кокошарник. Плащат, да не плащат и да им плащат.

И третото, когато нямат горните две.
Някой си събуват гащите и ги използват по смисъл и предназначение. Някои развяват мръсни такива. А има да раздават и чисти.

Това са основните скрити или просто " правя се, че не виждам" козове, за каквото и да е. Даже и за работа.
Поради отварянето на нови, работни места в"Свайнер", реших да се разработвам.
Нямам нито едно от трите горе.И тъй, като е с евроПробудии, няма начин да няма преквалификация в онова място наречено " Бюро по кръга".
Няма начин и они да не ползват евро.
Как да не мога да пея бе, ааа. За кво ще са тия места все пак. да няма да ги ядат тия Пробудии.
Имам и авторска песен, ммм.

Ще ти смъкна панталона.
И по пътя ще те гоня
Вече няма  да ми бягаш.
С друга няма да полягаш.

Ще те мачкам, ще те мачкам.
Докато крещиш.
Ще те мачкам, ще те мачкам.
Да ме изброиш.

С колана на тавана.
Ще те вържа, да  те свържа. 
С моите ръце.
Белези по твойта кожа, мойто име там ще сложа.
С печат на моето сърце.

Ще те мачкам, ще те мачкам.
Докато мълчиш.
Ще те мачкам, ще те мачкам.
Без думи да шептиш.

Ето песнята. Нооо идва събота и неделя. Нямам първите три неща. А в пронделника не е знае " Бюро по кръга "за какво ще използват Пробудиите и няма да пратят кадри в това квалифицирано и отворено за кадри място като, " Свайнер "
И язък ми за таланта по пеенето. Него ще го описвам друг път, че сега ще хване уроки.

Няма коментари:

Публикуване на коментар