неделя, 20 януари 2013 г.

Една пресконференция, набързо

Първопис. Поради шилото дето не стои в торбата, когато се изправи и прочуе, ще натръшкаме няколко абзаца.

Констатирам, че не съм умрела ( както некои се изразиха). И глеямммм, че днес са прописали. И я кат Мара подробната ( от два дена на сухо за клюка), влезнах.
Бря, оняденшния спам, развит до локум и орех. И на софрата  един бюлюк търпаня, да си хапнат от него. Не им е лошо. Там всичкото кечи си вижда лафа из дернека на баш софрата у ТБЛ та.
Още се сипят марките пушкало, цевтЪ, дейностЪ и поттЪ на инициативните действия по бамбешките работи  във вид на нападение, тероризъм, игра и без да искал. 
Аз изтървах вчерашните исторически действия. Особено у Фейса, в който нямах намерение да си мяркам кратуната, за да ни мЪ подлудят в новини.
Затова пък БТВ постоянно ми щракаше един змиевиден надпис. Тъй, че знам. Не, че спрях да слушам и да ми излязат " Агата Кристи" и " Артър Конан Дойл" в български вариант и да се оплете до икиндия.
То и една глава ме цепеше. Не одзад. Посред бял ден, ммм. Некви си магнитни бури ми разляха калая . Та поне отървах" голямата афера"
Само днес гледам тука, там се опитват да се правят на " Ванга " и да разкажат квой станало вчера. Щот ако не разберем няма мойм си изпийм кайвето и изядям раат лакумя.

Айди стига ви толкова, че пищова прегря.

Няма коментари:

Публикуване на коментар