петък, 4 януари 2013 г.

Нещо ми се рита

Тези дни нещо ми куца балалайката и всявам бълвоч навсякъде. Не очаквам някой да ме разбере. На момента да си наритам нещата, щото блога не е егоист, идиот или пък призрак най- малкото.
То писането да не би да е за разбиране отстрани. Влязъл и излязъл.
А вие нетните не хващайте думите понякога за гушата, че човек си има тленно освен комп.
Ето на дойде ми още преди Коледа писмо за ТЕЛК. 
Бях решила да не го споменавам, че доста алергичен елемент в обществото. Но дойде твърде рано и ме накара да ровна в закони и наредби за пореден път.
Не като преди балдъра, пиле на заколение.
В повечето случаи болния е унижен и смачкан като червей. Сякаш е виновен нещо, че е застанал там пред тях и някои се опитват сточната дума да го подритнат.
Ама аз вече не съм пиле и не съм кокошка. Не знам кво съм.
Ще им подготвя листите, бумагите. И ще си извадя  на страница точните закони. Щото има и нови. Да не вземат да се объркат нещо и по старите
Де го седми февруари, а тва писмо ме подлуди.Освен другите ми нещица.
Сякаш съм на бойна нога', а вътре е една сърна.
Дали ще се опитат и този път. Пък аз да опитам да ги запиша на рекордера на телефона, аа.



пп. Всякакви коментари и пожелания за успехи( ако са такива) са излишни. Освен за ония, които са минали през клоаката на ТЕЛК а.

5 коментара:

  1. Минала съм през ТЕЛК два пъти засега и те разбирам. Знам колко трудно се дава пенсия и проценти. А и бумащината си я бива. Затова/понеуже знам какво ти е/, желая ти спокойствие и успех.

    ОтговорИзтриване
  2. И некой буркан с "мЕсо", както гледах по телевизията.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Мите. Тоя буркан с " мЕсо" мий кът. Та заради този мой инат 1 път излезнах от телката здрава здравеничка

      Изтриване
    2. Де що е на държавно е все така, ама ако кажа какво си мисля... техната мама мръсна.

      Изтриване