неделя, 22 септември 2013 г.

Зрял боб в събота срещу неделя

Илианка е виновна, че умириса орталъка. Чак у Фейса и се вият яки миризми и ми размъти мозъка. Върна ме доста назад.

По пътя се видях как точа кори за баница и как правя козунаци. И още как правя сладки за разни Нови години. Тва не съм била аз. Бе изплюх го. 

Върнах се още при големите кризи. Май, че хляб месех по едно време. Стана за ядене де :D
И още малко, когато нямах време да си видя гурелите. От сутринта. 
Вечер пусках пералнята. Една такава. Дето бъркаш После плакнеш на ръка. Аз имах една малка центрофуга и ги цедях. Още е на тавана. 
Първата пералня стана за варене на буркани. Още седи в килера. То па едни бурканииии..

После една малка пералня с едно малко копченце за пускане дето се счупи. И накрая и хаках директно в контакта, кабела. Един ден отказа. Взех на комшийката. Ма съвсем същата. На трето то завъртане се закачи една дрешка и копченцето,  дрян. Нето изпрано. Ни да я връщам.
Взех отвертка и фазомер. Отворих капака вързах жиците директно и изпрах. После я ремонтирахме. Но след време и комшийката се отказа от копчето.

Освен пране, има и деца, които бяха ученици. Задачи. Краснопис. И английски за капак. Аз тогава научих, ма само азбуката :D
И няколко стихчета наизуст.

И като всяко перпето е мобиле в това време готвех. Една вечер. Съботна. без много задължения. Сложих един зрял боб да се вари. Докато гледам началната фаза на кабеларката.
Кво муй. Хвърлиш му по някое време лука , джоджена. Тогава нямаше нкви универсални подправки и бульони. Свекървата я нямаше да ми каже да му вкарам едно парче сланинааа :D
После му ливнеш малко олио. И  я го запържеш, я не. Щото е станало време  за лягане.
Врътваш копчето и се тръшкаш. Да, ама не.
Ставам сутринта в неделя. Всички врати затворени и някаква мъгла в коридора. Отивам като сомнамбул в кухнята. Боба в тенджерата на жар. Хвърлих я. Нооо. Тоя  коридор, цяла седмица миришеше. Мих стените с оцет. Тапетите. Имах един парфюм с повредено фъскане.  Казваше се " Чарли" и струваше седем лева. Извадих му накрайника и той по стените. Няма  братче.

Тъй като аз варя боба на три. Вече сънена ми кратуна, го е врътнала на четири. Мой си представите.

Последно. Имам една подпалена чаша в микровълновата. Ма това е малък случай. Манджите са пот контрол. Изключвам щепсела от контакта.
Манджите само. То па едни манжиии. Питайте свекървата :D Особено как се прави зрял боб!

2 коментара: