петък, 4 октомври 2013 г.

Зимните мечки

- Мамо, мамо, мамо! Пак дават ония мечки. Но те пак спинакт. И през лятото спинкаха. 
Мамо беее. Нали зимните мечки, спинакт само през зимата. 
- Тези спят цяла година, мойто дете.
-Мамо беее. А кога папкат???
- Те насън папакат.
- А не си ли слагат попарката в ушенцата?
- Никога!
- А а а а, как акат? в памперс или на гърне. Защото, ако търсят някакво гърне, може да объркат вратата. Може да объркат гърнето с нещо друго.
- Не знам, мойто дете. Явно го правят тайно като ДС и си го крият.
- Какво е ДС? И защо ще го крият? Да нямат  черъвчета?
- ДС, означава. До изхождам се сам да не знаят другите какво съм дъвкал. Може и да имат черъвчета, но ще са мнооого големи. Защото, до всяка мечка има по едно празно място. За тях!
- Мамо, мамо, мамо! а мият ли си ръчичките? Тука казват, че били мръсни. Кога ги цапат? Нали цяла година спят.
- Щом казват, значи не ги мият. Виж как разбираш. Спят Я.
- А на тях защо не им се карат, че им са мръсни ръчичиките? Никой не ги наказва, защото само спят и нищо не правят. А аз стоя в ъгъла, само защото съм искал да запаля гаража на бай Йордан. Само, че той държи там мнооого зайци. И на тях им е студено. Аз от къде да знам, че и той е вътре. Кажи, деее?
- Първо. Те са по големи от теб. Няма по-високи от тях да ги накажат. Както съм аз от теб.
Второ. Какво общо има техния сън, с твоя огън.
И сега видях, че си се дръпнал от там. Че и телевизор си пуснал.
- Миии, ти за него нищо не каза. Само компа за една седмица.
- А тия зимни мечки къде ги гледаш?
- Не казвам. Вече угасих. Нали съм наказан :D.

Няма коментари:

Публикуване на коментар