сряда, 14 октомври 2009 г.

Цецка Цицкова ! ! !


Цецка се беше родила в едно "забутано селце!"Десетина къщи , два курника , един трансформатор и полусъборената кошара на баща и! И май беше последната мома в селото.Всички жени в нейния род се казваха Цицкови .Както се досещате , имаха огромни гърди!Е ама на село туй си беше срамно!Как ще стърчат ония ти ми цицки да мърсят мъжете!То не че вече бяха останали кой знай какви ама.....!Ми навик сутрин да ги стегнеш те гърди с "пояс" докато ти спре въздуха!Баща и все натякваше ,"да се къташ, щоту"!А той всяка вечер, по някое време си пускаше телевизора и гледаше само на един канал !Вървят едни млади хубавици по един подиум полуоблечени!От години си нямаше жена и това си му беше тайната !Сутринта пак ставаше намусения и вечно сърдит и "целия свят му беше виновен!" Още с първия лъч на слънцето викваше:- ""Цецо маа а а а , къдей ми кайвету у у!Още ли са туткаш! Докат паса овцити да ми наготвиш моята любима манджа , чу ли у у !Довечера голяма салата да знайш ! И кат ходиш на фурната за ляп да са истипосаш приличну!А утре сабаляму да одиш у градо да купиш пирони и сап за секирата че се строши!Утури си ушите да не стани лошу!"""Успокои се Цецка един ден в града ще дойде добре ,пък и с парите от яйцата ще си купи нещо за себе си.Съмна се взе си списъка и торбичката и тръгна за града пеша / няма превоз/.Купи каквото трябва и тъкмо реши че ще си вземе метър басма с цветчета видя маса със списания и вестници.Загледа се Мис Бюст !Ехе ми тя си го имаше не му викаха тъка ама....! Та имаше конкурс!Но като погледна себе си видя че с тия дрехи с това "напукано" лице и тия черни изхабени нокти няма да стане!Там имаше списания за всичко!Щом баша я пратеше за нещо тя си купуваше по едно!За грим, прическа ,облекло и всякакви други дреболии!Когато баща и се зазяпаше в своите "тайни" тя ги изчете и малко по малко си купи всичко което и трябва.Един ден не се върна намери адреса на този конкурс и влезе в една голяма зала.Всички започнаха да я гледат "като полезно изкопаемо "!Тя си беше с дрехите от село , само в ръцете си стискаше онази торбичка.Дадоха и една малка стаичка , пресата беше там .Ако я върнат виж са ги обвинили в дискриминация!Дадоха и два часа да се приготви.Журито от едни дъртаци къде им "текат лигите" стояха в очакване.Излезе Цецка натъкмена по списание !С дълга леко къдрава коса .Не беше сложила ярък грим , просто очите бяха като "две езера!" А краката и дълги и прави!Като махна воалчето с бели перушинки което леко покриваше гърдите и всички " журисти" им се заклатиха столовите и в следващия миг бяха на земята с вирнати крака !Поистърсиха се, поизправиха се ,...нямаше нужда да гледат повече! ...А баща и нали следеше тия работи.Седна удобно с бирата и по едно време като се загледа се втрещи !Това беше неговата Цецка , взе бутилката и я хвърли срещу телевизора!


........

9 коментара:

  1. :)Ръкопляскам !!!
    Не можеш да си представиш удоволствието да гледам ежедневно как пред мен расте писател!
    Цун!

    ОтговорИзтриване
  2. Ах, Цецка (освен, че е преЦедател, се оказва супер популярно българско име) :)))))

    Виж, историята за моята (като образ, но не и като рода) леля Цецка :)

    ОтговорИзтриване
  3. Благодаря Блага! А за legranelf-Супер аз още не мога тъка да пиша неудобно мие бе пък съм само един драскач.Може и да ми дойде акъл вие сте майсторите тука!

    ОтговорИзтриване
  4. Всеки път ме изненадваш!Казваш нещата по свой начин- искрено и точно.Продължавай така!

    ОтговорИзтриване
  5. Благодаря за похвалите.То аз много имам да благодаря!

    ОтговорИзтриване