вторник, 10 ноември 2009 г.

Защо съм лоша

Защо съм станала толкова лоша?
Гледам накриво когато няко си хвърли боклука зад блока. Сякаш строителна фирма си събира отпадъци там.Аз коя съм че искам на мръсното място да видя детска площадка и пейка! Да искам да сляза , кой ми е разрешил че и да сядам. Дразни ме фаса хвърлен през терасата и някой килим провесен над главата ми щом се покажа да видя изгрева. Ще ходя да правя забележка че някой си чопка семки и ми пълни терасата, ама нахалство. Препъвала съм се в боклуци като изляза, ми да скачам.Скок превръзка, хоп памперс. Хайде сега големи претенции ще имам.Ми не мога ли да си стоя в къщи , че не ме свърта на едно място! Ще се събирам с комшии аз лошата. Ако мога бих искала да набия хлапето което ритна котето когато кротко си играеше с мишката и я изпусна а баба му гледаше отстрани. Бих наказала и онова къде ръчкаше кученцето с пръчка и то се беше свряло под колата и джавкаше от болка .
А онези деца кото видях преди години да убиват със камъни и пръчки едно месечно котенце. За тях не ми достига мисъл!
Все искам нещо, все ми е криво.Видяхте ли колко съм лоша! Затова си седя в къщи и съм " глуха, сляпа и няма"!

.....

Няма коментари:

Публикуване на коментар