сряда, 9 декември 2009 г.

Моят град





Хубав е градът ми ама защо гостите ги водят в Старият Добрич / ми то нов дали има/! Я как си цъка часовниковата кула. Тя е доста височка и е оцеляла де. И отсреща пише кръчма. Такава е, точно колкото на баба ми хвърчилото! Одират ти кожата за скара със картофи. И едно обслужване, била съм там! Сега не знам как е, не се намъквам, криза е.
Като оставите това тука да го снимат отвън незнаещите дошли от тук, от там и хукнете да се разхождате МОЛЯ не забравяйте да посетите тоалета както му викам аз, вече сте на две бири нали. Вие не познавате града и гледате за табелка с WC, няма да питате я. След дълго стискане намирате една смачкана и забита в земята. Бе с малко по навеждане се вижда. Та някой го е напънало не където трябва! Сигурно е от много мозък, избива му. Като се уморите вземете та решите да ми дойдете на гости ей тъй. Хванете си такси, четри петдесет ще ви струва. Ако имате късмет може и с цената на билета. Знаете ли защо? Кани се да вали сняг, един такъв мокър и студен. Пък чистак-новата "спирка" която постави кметицата да си чакаме на завет изчезна. Баш на центъра и беше най- хубавата. Какво ли е станало?Кой на кого , какво?!Разни работи стават из града, дребни ама ме дразнят бе!

...

Няма коментари:

Публикуване на коментар