петък, 1 януари 2010 г.

СУРВАКАНЕ

Сурва, Сурва
Весела Година!

" На кого му е мръднало по-двама
на кого по-трима!"

И

ДА Хванеш път дълъг.

ДА Намериш гори Тлилейски.

ДА се завъртиш три пъти.

ДА направиш три кълбета.

ДА застанеш на челна стойка.

ДА скочиш на един крак, и да кажеш.

- ДА не ме стига замъгляване!

- ДА не ми става заблуждаване!

- ДА не ми играят гюлетата!

- ДА не ми са локум крачетата!

- ДА не спре да ми пламти сърцето!

- Да не ми е мумия лицето!
/демек да се хилиш/

ДА БЪДЕ !

...

13 коментара:

  1. Честита Нова Година! Хубаво суровакане! Аз си знам само класическото Сурва, сурва весела година, но отдавна само ме суровакат.

    ОтговорИзтриване
  2. Аз днес така сурвакам. Честита да е!

    ОтговорИзтриване
  3. ЧНГ Руми, желая ти много здраве,радост и щастие през новата 2010!

    ОтговорИзтриване
  4. :)) Честита Нова Година, Руми!
    Свят ми се зави от твоето сурвакане :)!

    ОтговорИзтриване
  5. Честита Нова Година Гале Ти си ми Приятел и не ти вярвам:))) Ела по обет да ти се дозавие:)

    ОтговорИзтриване
  6. Честита Нова 2010 Година!
    Много здраве!
    Много щастие!
    Много успехи!

    И много усмивки!

    ОтговорИзтриване
  7. Сурва,Весела Година и на теб,Руми!Нека начинанията ти да са успешни,здравето и късмета да са ти спътници вечни, с усмивка и надежда годината по пътища широки нека те повежда! :)

    ОтговорИзтриване
  8. Я обръщай гърбината да те сурвакам и аз:

    "Сурва, сурва!...
    Всичко, що си пожелаеш, да ти се сбъдне!.."

    ОтговорИзтриване
  9. ЧНГ, дано хубавите неща да са много повече от грожните през тази година :)

    ОтговорИзтриване