петък, 29 януари 2010 г.

Унес

Въобще не ми идваше на акъл че музите почивали. Усетих се защото моята е забегнала от вчера. Чак по никое време /тъй като нямам муза/ се сетих че днес е петък и сигурно я е хванал уикендски унес още от четвъртък. Явно съм и в повече, ама се траем нали си моя!
Не ми идват никакви мисли. Ако се завърти някоя прилича на есенна вихрушка пред блока. Приказки хич. Те и без това рядко извираха, та сега направо са пресъхнали. И надрасканите стихчета с които често досаждах сега не се появяват, ни едно.
Завряла се е в някой спа център да си почине от мен. Но после ще се върне още по-хубава! Така че някои ще си починат от нас, ма малко. Другите ще и почакат разкрасяването. Пък и ако се отбие в някой мъжки блог! Музешка работа!

...

9 коментара:

  1. Трябва ти някоя ето такава муза:
    http://zlobodnevni.blogspot.com/2010/01/blog-post_26.html

    :)))

    ОтговорИзтриване
  2. Е ще си почакам моята :))) Тя си ми харесва тази която ми посочваш съм я виждала .

    ОтговорИзтриване
  3. Хихихи, трябва да я сложиш на верижка. Каква и е работата да обикаля по мъжките блогове без теб?!

    ОтговорИзтриване
  4. На теб ти трябва някой муЗ :D

    ОтговорИзтриване
  5. Притесняваш се излишно и търсиш нещо което не съществува. Музата, това е просто душата и ако и осигуриш комфорт и спокойствие, ще се материализира във форма на нещо хубаво.

    ОтговорИзтриване
  6. И моята муза си почива :-( Музиии да не сте се наговорили :-)

    ОтговорИзтриване
  7. Владо.А почива си не се притеснява. И знам че е душата. Пък комфорта не идва по поръчка.Просто се шегувам.
    Preor .Има нещо вярно.

    ОтговорИзтриване