петък, 28 май 2010 г.

Дивотии

Нали си нямам асансьор. Намрънкаках се по-рано.Но днес издивявам. Тръгнах по-задължителни и неприятни, но необходими лични дела. Да не съм врачка да знам че при десет облака ще загърми на петстотин метра от блока. А аз съм забравила всички кабели в мрежата. И хайде обратно по тия високи, мръсни и пикливи стълбища. Да пикливи, защото на втория етаж има локва и воня. А тъй като съм бързала си секнах и двата крака. Уж вече надоло ама вървях и стисках зъби, от болка и яд. За това че заради някой си аз се будалея. За мръсотията която сега хубаво огледах и едва не се спънах във ред патъци. А на никой не му дреме. И за ония със рулетките от службите които със този наш маловажен асансьор си направиха поредната бройка или разходка до гингирлика на моя град.
И хайде на аспиринчетата.

6 коментара:

  1. :в :з това с локвите не е само при вас...

    ОтговорИзтриване
  2. Ама още ме болят краката. Ако работеше този асансьор.

    ОтговорИзтриване
  3. Май навсякъде, където има повече хора, някой преви мърсотия. А за асансьорите и кражбата, докато се водят само показни акции, ще ни крадат и обувките от краката. :б

    ОтговорИзтриване
  4. Голям майтап!Преди малко по телевизора говореха за ключарите. За да отключи апартамента ако си загубил ключа ,ключарят не иска нотариален акт за съответния имот. Понеже е логично акта да е в заключения апартамент (кой си носи акта в джоба?!), то по света ключарят и ти трябва да сте придружени от орган на реда, който след като се отключи ,проверява акта и попълва протокол.
    Значи аз може да взема един ключар с колата ,да го заведа да ми отвори у вас докато те няма и т.н ))
    Кое е майтапа ли? - Ами това, че го казаха по телевизията и отвориха очите на кандидат обирджиите .

    ОтговорИзтриване