вторник, 8 юни 2010 г.

" Лаком дол "

Както си седях и ме обзе глад. Не мога да разбера какво ми се яде. Не е в гардероба, там са хаповете за кратуната. В барчето само си ударих ръката. Едно шише със уиски стои неразпечатано като икона. Кухненският шкаф о о о давна е претърсен и е гол. Само две кафета три в едно се мотаят във ъгъла. Даже захарницата е празна. Ами хладилника? Първо там трябваше да погледна ама на, залисия. А, и тука го няма.
Тръшкам се на стола пред компа. Нали Google знае всичко ще намери лек за моят глад или сърбел. Каквото е там, че човърка та се не трае.
По навик влизам във табло за управление на Blogger. Изведнъж ме осени мисъл. Малко ми се видяха блоговете там та реших да си направя още един. Тъй като аз съм само по-драскачество опирам до помощ. Бия камбаната и след дружни услия излезе това от което ми мина онова по-горе. Ами не се давя от лакомия засега. А ето ТУКА може да видите обекта или БЛОГА. Станал предмет на поредното ми писание във Объркваща работа.

9 коментара: