неделя, 20 юни 2010 г.

Нямам друга


Къде ти е мястото?
В джоба, шева е стар. Ще намериш дупка и ще избягаш със горещите си стъпки. Но аз не те искам само за следващата зима.
Или на масата във чашата с кафе.И ако някой път забравя да повдигна и да те глътна, не си за това.
А капка върху моята ръка....Ами ако си пръстен. Ще се изсухлиш във някоя пролука и аз без тебе не знам дали ще изтърпя.
Дали не ти е мястото в съня. Там ще бъдеш вечна господарка, събираш купчини и ги разбъркваш. Но като пристигне днес деня ще се спотайваш и ще се скриваш.
Търсиш постоянно място някъде из мен, но не го намираш. Поемаш всички очертания и се настаняваш там, но все не си с изпълнени желания. Дори сега си малко недоволна защото аз се взирам в изгрева а ти трептиш искаш погледа да проследиш. И вместо да стърчим като статуи желаеш да хвърчим.
Защото ти си малко луда.
Не намери кътче постоянно във навързаната ми еднопосочна мисъл.
Все те подканям да намериш по-добра. А ти ми отговаряш.
- Няма смисъл.
И аз се чудя какво ли правя тука? Но нещо дълбоко ме държи! Не ме гони.
Нямам друга, нямам друга! И те моля, цял живот ме изтърпи!

*Изображението е с лиценз Public Domain

Няма коментари:

Публикуване на коментар