неделя, 10 октомври 2010 г.

Излишни въпроси

Ех птиче
с какво да те храня сега
паничка само с трохичка
дали за теб съм я пазила
или съм газила
и съм притиснала всичките

моето празно какво да даде
има само едно смачкано
тук, там промушкано
поостаряло сърце
вече бавно затупква

какво ще пиеш
или пак ще се скриеш

моята скромна трапеза
с какво те привлича
че не отлиташ
даже пееш
от къде извира този глас
който чувам и аз
как само с малка трошица
ти си вече кралица
беше дребно и мършаво
някак незавършено
сега чакаш корона
за да седнеш
на трона

а храната ти стига
кълвеш моите точки
стават големи, червени
отсрочки
за откритата маса
там не само ти ще ядеш
а аз да те пазя

без покривка да скрива
ръждясало и кривото
ще се наливаме с милото
нито чинии излъскани
не трябват
горещото на дъх
ще го схрускаме
и каквото иска там да полазва
а прибори за какво са
когато ТОЙ е насреща
аз тук и ти

а ти пак ме подсещаш
че ще се въртим
на нашите оси
и сякаш задавам
излишни въпроси.

2 коментара: