петък, 26 ноември 2010 г.

Страничка8 - За сенките, камъчките и прашката

- Ще ми кажеш ли как да спра сянката на котката върху скалата. Освен нея има и на маймуна, змия и хиена. Ти намери нокътя, който загубих и трябваше да поставя в окото на сянката. Ако го направя ще разбера, какво е искал да каже прадядо ми на всички котки. Обаче тези сенки се сменят и се въртят и колкото и да съм бърз не успявам. Явно като съм скачал съм загубил и нокътя.
Любчо се сети как беше хвърлял камъчки в реката и рибките бяха доста недоволни. В тази трева надали имаше камъчета. По-скоро близо до скалата ако се е строшило нещо.
Незнайно защо, но намери осем наредени като в бойна готовност. Взе първото и по змията. Тя сякаш се ухили и си смени мястото с маймуната. И Така в яда си не устети кога е изхвърлил четри камъчета докато не срешна погледа на сянката на котката и дойде на себе си. Просто нямаше начин да спре тази сянка, ако не спре преди това другите. Имаше още четри камъчета и една тежест в джоба. Бръкна, беше забравил за прашката. Хвана и опъна почернелият чатал. Даже не усети кога всички сенки застанаха мирно. Само видя как Лъв заподскача след четвъртия удар и нокътя блесна в лапата му...

следва продължение

Няма коментари:

Публикуване на коментар