четвъртък, 2 декември 2010 г.

За Днес и за Елхата

Днес излизах по здравни декацета и каси и процедурни неща. А бе лични глупости. Като се връщах видях в центъра, че са сложили елхата . Аз не харесвам това нещо. И не защото съм одъртяла и детето си отишло от мен, тука си е. Ама като видя на куп нахвърляни толкова дръвчета и ми става мъчно за тях. Взимат ги само за една вечер и ги хвърлят в казана после. Скоро излязоха елхички с корени, но не знам дали ги купуват. Май са скъпи. Моята е изкуствена. Мой избор. Мисля, че така поне малко не ощетявам природата.
Елхата в центъра е с корен. С малко закъснение. На мястото на бараките които махнаха слагат градинка. И тя там в почвата.
Щях да споделя това по-рано, но направих беля. Взех на другия комп акъла. С малкото от моя влязох във фейса и си изтеглих ужким лично съобщение. Сега съм под карантина и компа също.
Такива работи стават днес.

Няма коментари:

Публикуване на коментар