сряда, 12 януари 2011 г.

На изтърпяване от ВИК

Аз честичко се оплаквам от това нещо. Тъкмо си помислих, че всичко влиза в реда у пътя. Само, че трябва да не мисля. Хваща уроки. Все му побайвах на ум с някаква да не ме обвинят във вулгарност. Ама то нямаше край.
Преди време се започна от тоя общ водомер или ров. По скоро скубане на простаци и кокошки. И аз като не се сметнах за такава отидох в комисията на потребителите. Какво е това, знае ли някой? Седнал и.- подайте това оплакване и ако не хване същото в София.
Тази година се започна с някакъв ремонт в средата на септември със заем на кметството от банка. Водата се спираше всеки ден от тъмно до тъмно . Даже по два дена наведнъж. Всеки месец тоя ров беше с по шест кубика. Аз взех да си мисля, че имам басейн в хола. И други мисли. Като връщане на налягане на въздуха върху кубиците и изплащане на заем/ не моят/. Всичко секна до вчера сутрин. Снощи дойде вода за двадесет минути. Кой пикал, мил чинии, готвил със студена вода щото нямаше налягане за друга ще е някакво чудо. Ние сме множко, ама смогнахме. Само къде пак сме на ориз. За няколко кила кални картофи трябваше да изхабя една голяма туба резервна вода.
В момента търпанясвам/ не е дошла още/ най-вече заради тоалетната. Мисля да вземам щипка за пране за носа и така да влизам. Миналият път излвах препарат. Само, че сега съм във финансова криза и нямам. Ами четирдесет лева вода. Сега минаха за новата. Петнадесет кубика плюс общ водомер/ не знам колко ще ми сложат/ по два и четирдесет с ДДС. Изчерпах се..

Няма коментари:

Публикуване на коментар